Tubli SK suvekarika I etapi tulemused

T U L E M U S E D

SK-alg (kohtunik Svetlana Zolotnikova):
1. koht Janeli Tikk ja siberi husky Lulu - 173,5 p, I järk
2. koht Marge Rebane ja austraalia lambakoer Briiz - 145 p, II järk
3. koht Katrin Parve ja bostoni terjer Mannu - 137 p, III järk

SK1 (kohtunik Svetlana Zolotnikova):

1. koht  Inga Liis ja bordercollie Niki - 293 p, I järk
2. koht Regina Tomson ja tõuta Rambo - 279 p, I järk
3. koht Aet Leemet ja brüsseli grifoon Äpi - 238,5 p, II järk

SK2 (kohtunik Svetlana Zolotnikova):
1. koht Lona Sarapuu ja welshi springerspanjel Mitch - 164 p,
2. koht Aet Leemet ja inglise springerspanjel Carrie - 163 p

SK3 (kohtunik Janeli Tikk):
1. koht Viktoria Lumbe ja bordercollie Brona - 243,5 p, II järk
2. koht Svetlana Zolotnikova ja bordercollie Winnie - 222,5 p, III järk

Palju õnne kõigile!

No comments:

Post a Comment