Tubli SK kevadkarika I etapi tulemused

Tallinnas toimunud I etapi tulemused:

SK-kuts, kohtunik Svetlana Zolotnikova: 
1. koht Gristel Tali ja Itaalia corso Fargo - 189.5 p, I järk


SK-0, kohtunik Svetlana Zolotnikova: 
1. koht Anette Joandi ja dalmaatsia koer Ellie - 185 p, I järk
2. koht Aet Leemet ja bordercollie Sohvi - 182 p, I järk
3. koht Kairi Zvirik ja basenji Kali - 165.5 p, I järk


SK-alg, kohtunik Aet Leemet: 
1. koht Jana Grigorjeva ja JRT Gud - 164.5 p, I järk
2. koht Svetlana Zolotnikova ja bordercollie VIP - 135 p, III järk


SK1, kohtunik Merike Rahnik: 
1. koht Regina Suup ja siledakarvaline retriiver Pepsi - 271 p, I järk
2. koht Janeli Tikk ja siberi husky Lulu - 196 p, III järk


SK2, kohtunik Janeli Tikk: 
1. koht Svetlana Zolotnikova ja bordercollie Twist - 253 p, II järk
2. koht Regina Tomson ja cane corso Gina - 250 p, II järk
3. koht Lona Sarapuu ja welshi springerspanjel Mitch - 225.5 p. II järk,
4. koht Merike Rahnik ja saksa lambakoer Doora - 221 p, III järk
Regina Tomson ja tõuta Rambo - 185,5 p, järguta


Palju õnne kõigile!

Kõik pildid on SIIN

Meie kooli võistluste SPONSORIKS

PLATINUM KOERATOIT (www.koeratoit.ee)

No comments:

Post a Comment