Tubli SK kevadkarika II etapi tulemused

01. mail 2017. toimunud SK võistluse tulemused:

SK kutsikate klass, kohtunik S.Zolotnikova: 
1. koht Gristel Tali ja Itaalia corso Fargo - 189,5 p, I järk


SK0 klass, kohtunik Marge Rebane: 
1. koht Eliko Melb ja Alpi karjakoer Mio - 198,5 p, I järk,
2. koht Aet Leemet ja bordercollie Sohvi - 192,5 p, I järk
3. koht Aet Kaljuste ja snautser Lilith - 186,5 p, I järk
4. koht Ekaterina Levashova ja saksa spits Jeva - 161 üp, I järk


SK algajate klass, kohtunik Janeli Tikk: 
1. koht Marge Rebane ja austraalia lambakoer Brutus - 191 p., I järk,
2. koht Svetlana Zolotnikova ja bordercollie VIP - 176 p., I järk
3. koht Jana Grigorjeva ja JRT Gud - 164 p., I järk

SK1 klass, kohtunik S.Zolotnikova: 
1. koht Marge Rebane ja austraalia lambakoer Briiz - 284 p, I järk
2. koht Janeli Tikk ja siberi husky Lulu - 227 p, II järk
3. koht Triin Abel ja tõuta Nöps - 86 p, järguta


SK2 klass, kohtunik Janeli Tikk: 
1. koht Merike Rahnik ja SLK Doora - 276 p, I järk
2. koht Regina Suup ja siledakarvaline retriiver Pepsi - 272,5 p, I järk
3. koht Svetlana Zolotnikova ja bordercollie Twist - 253,5 p, II järk
4. koht Eliko Melb ja malinois Fera - 245 p, II järk
5. koht Lona Sarapuu ja welshi springerspanjel Mitch - 189 p., järguta
6. Julia Plamus ja kuldne retriiver Rora tegid trenni :)


SK3 klass, kohtunik Merike Rahnik:
1. koht Svetlana Zolotnikova ja bordercollie Winnie 284 p, I järk
2. koht Viktoria Lumbe ja bordercollie Brona 260,5 p, I järk
3. koht Inga Liis ja bordercollie Niki - 208 p, III järk
4. koht Aire Allpere ja ida-euroopa lambakoer Vasja - 152 p, järguta


Palju õnne kõigile!!!

Kõik pildid on SIIN

Meie kooli võistluste SPONSORIKS

PLATINUM KOERATOIT (www.koeratoit.ee)

No comments:

Post a Comment