Tubli SK suvekarika V etapi tulemused


16-09-2018.a. Tuulas toimunud sõnakuulelikkuse võistluste tulemused:

SK kutsikate klass, kohtunik Janeli Tikk: 
1. Merike Rahnik ja saksa lambakoer Xelin - 185,5 p, I järk

SK0 klass, kohtunik Breit Pata: 
1. Angelika Suiste ja saksa lambakoer Frensy - 161 p, I järk
2. Mare Reinaas ja saksa karmikarvaline linnukoer Emmy - 151 p, II järk
3. Helena Ränkel ja BL tervueren Loreta - 131 p, III järk
4. Maila Kasepõld ja pikakarvaline taks Ruudi - 94 p, -

SK algajate klass, kohtunik Aet Leemet: 
1. Janeli Tikk ja BL tervueren Nico - 194 p, I järk
2. Breit Pata ja tõuta Franky - 171,5 p, I järk
3. Aet Kaljuste ja snautser Lilith - 156 p, II järk

SK1 klass, kohtunik Merike Rahnik: 
1. Aet Leemet ja bordercollie Sohvi - 312,5 p, I järk
2. Janeli Tikk ja siberi husky Lulu - 272 p, I järk
3. Breit Pata ja bretooni spanjel Hunter - 174 p, -

SK2 klass, kohtunik Breit Pata: 
1. Svetlana Zolotnikova ja bordercollie VIP - 267 p, I järk,
2. Merike Rahnik ja saksa lambakoer Doora - 237 p, II järk

SK3 klass, kohtunik Svetlana Zolotnikova:
1. Irina Popyonoka ja labrador Skai - 274,5 p, I järk
2. Janne Koots ja bordercollie Roby - 162,5 p, -

Palju õnne kõigile!

TÄNAME MEIE KOOLI SPONSORI - PLATINUM KOERATOIT

No comments:

Post a Comment